.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص 250 میلیون تومان به رسانه‌ها در مازندران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از سوی استاندار مازندران مبلغ 250 میلیون تومان به رسانه‌های استان اختصاص یافت.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی شب گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش‌، اظهار داشت: از استاندار مازندران مبلغ 250 میلیون تومان برای اختصاص به رسانه‌های مکتوب و مجازی استان درخواست کردیم که با این مبلغ موافقت شد.
وی افزود: هرچه به جایگاه رفیع اصحاب رسانه کمک و توجه شود باز هم کم است.
ابراهیمی با اشاره به برگزاری نوزدهمین نمایشگاه کتاب مازندران، تصریح کرد: با توجه به تنگناهای بودجه‌ای اما نمایشگاه کتاب برگزار شد.
وی ادامه داد: از دانشگاه و آموزش و پرورش درخواست کردیم با برنامه در نمایشگاه کتاب حضور یابند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه دستگاه‌های استان با حضور در نمایشگاه کتاب این نمایشگاه را نقد و آسیب‌شناسی کنند، خاطرنشان کرد: از نقدها و نظرهای صاحب نظران در برگزاری نمایشگاه‌های بعدی استفاده خواهیم کرد تا کمبودها را جبران کنیم.
وی با بیان اینکه سعی کردیم برای برگزاری نمایشگاه کتاب از ناشران استانی استفاده کنیم ، گفت: بیش از 30 ناشر استانی و بیش از 100 نمایندگی ناشران کشوری در این نمایشگاه حضور دارند.
ابراهیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیش از 151 هزار جلد کتاب منتشر کرده، اظهار داشت: حدود 60 هزار جلد از این تعداد در مدارس‌، مساجد و دانشگاه‌ها توزیع شده است.
وی با اشاره به پیام آیت‌الله جوادی آملی به مناسبت روز مازندران‌، تصریح کرد: پیام ایشان به صورت لوح فشرده و به صورت مکتوب از شنبه در اختیار افراد قرار می‌گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.318 seconds.